Pagrindinės funkcijos:
– įmonės pardavimų strategijos kūrimas bei tikslų įgyvendinimo užtikrinimas;
– ryšių su naujais verslo klientais užmezgimas, derybos;
– ryšių su esamais verslo klientais palaikymas;
– komercinių pasiūlymų rengimas bei analizė;
– paslaugų įvedimas į rinką, jos analizė;
– efektyvus vadovavimas įmonės verslo plėtrai.
Reikalavimai:
– aukštasis universitetinis ekonomikos, vadybos, verslo administravimo, teisės ar panašios socialinių mokslų srities išsimokslinimas arba technologijos mokslų srities išsimokslinimas;
– ne mažiau kaip 4 metų sėkmingo vadovavimo patirtis verslo plėtros įgyvendinimo srityje;
– Lietuvos Respublikos teisės aktų išmanymas;
– puikios raštvedybos žinios;
– puikūs darbų planavimo ir delegavimo, derybiniai įgūdžiai;
– puikus lietuvių kalbos išmanymas;
– puikios anglų kalbos žinios;
– rusų, vokiečių ir kitų kalbų žinojimas būtų privalumas;
– gebėjimas būti komandos lyderiu, iniciatyvumas, atsakingumas, komunikabilumas;
– puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
– vairuotojo pažymėjimas (būtinas).